Pramugari Mendedahkan Rahsia Dalaman: Jangan Pakai Seluar Pendek Ketika Terbang! [Video Disertakan]

Ramai orang mungkin ingin memakai pakaian yang selesa semasa terbang.


Di luar negara, seorang pramugari telah mendedahkan beberapa perkara yang tidak patut dilakukan semasa terbang. Satu perkara yang dinyatakan adalah mengelakkan pemakaian seluar pendek atau skirt dalam pesawat dan bermaksud dengan mendalam, "Anda tidak pernah tahu sejauh mana kebersihan tempat duduk." 


Menurut laporan daripada New York Post, pramugari tu berkongsi video di TikTok, menyatakan bahawa memakai seluar yang menutupi kaki boleh mengurangkan sentuhan dengan tempat duduk pesawat.



Beliau juga menyebut jangan bersandar kepala pada tingkap semasa tidur, "Anda bukanlah orang yang satu-satunya yang melakukannya. Anda tidak tahu berapa ramai orang atau kanak-kanak yang telah menyeka tangan atau melakukan perkara lain pada tingkap."


Beliau mengingatkan orang agar tidak menyentuh butang pancut di dalam tandas, kerana ia sangat tidak higienik dan menjijikkan. Anda boleh menggunakan tisu untuk menekan butang pancut. Beliau menambah bahawa jika anda jatuh sakit dalam pesawat, jangan ragu-ragu untuk memberitahu pramugari mengenai keadaan anda.


Setelah video ini dikeluarkan, ramai orang meninggalkan komen seperti "Terima kasih, nasihat yang hebat," "Saya gembira mengetahui ini," "Saya selalu memakai pakaian sukan, jadi semuanya tertutup, dan sangat selesa," "Saya sentiasa membawa alkohol untuk menyembur benda sebelum duduk, seperti membersihkan tandas," "Sebelum duduk, saya sentiasa memastikan membersihkan tempat duduk dan tingkap."


Ada juga pandangan yang bertentangan, dengan sesetengah menunjukkan, "Jadi, anda tidak membersihkan pesawat selepas setiap penerbangan?" "Bersihkan pesawat tuhan sakes," "Ini pada dasarnya membuktikan bahawa anda tidak membersihkan pesawat."


Selain itu, seorang pramugari dari syarikat penerbangan Amerika bernama Lisa menyatakan jangan habiskan makanan pesawat, kerana makanan di dalam pesawat mengandungi banyak bahan pengawet dan mengandungi kandungan sodium yang tinggi. Jika anda kerap terbang, memakan terlalu banyak ia tidak baik untuk kesihatan anda.


Artikel diambil dari: New York Post


Video TikTok di mana seorang pramugari mendedahkan rahsia dalaman terbang.

Post a Comment

Previous Post Next Post